Çeşme Limanı’nda çalışan bir kişide Coronavirüs tespit edildi. Açıklamayı Çeşme Belediye Başkanı Ekrem Oran yaptı. Oran, limanda çalışan 45 kişinin, aileleri ile birlikte karantinaya alındığını duyurdu. İzmir İl Sağlık Müdürü Burak Öztop’un Çeşme’ye hareket ettiği öğrenildi.
GÜNCEL
Yayınlanma: 19 Mart 2020 - 20:14
45 aile karantinaya alındı
Çeşme’de bir kişide Corona virüsü saptandı! 45 aile karantinaya alındı
GÜNCEL
19 Mart 2020 - 20:14

















