Sakarya
Büyükşehir Belediyesi küresel ölçekte tüm dünyayı etkisine alan yeni tip
Koronavirüs ve salgın hastalıklarla mücadele ve önlem amacıyla alınan tedbirler
kapsamında dezenfekte çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Vatandaşlarını
Koronavirüs salgınından korumak adına adeta seferberlik ilan eden Büyükşehir
Belediyesi, Başkan Ekrem Yüce’nin talimatlarıyla dezenfekte çalışmalarını tüm
şehir genelinde devam ettiriyor.
Dezenfekte çalışmaları aralıksız
devam edecek
Bu
kapsamda 5 ekip 18 kişiden oluşan dezenfekte ekibi Sağlık Bakanlığı onaylı
insan sağlığına zararı bulunmayan dezenfektanlar kullanarak Büyükşehir
Belediyesi Hizmet Binası çevresi, Tıp Merkezi, Şemsiyeli Park, Orhan Cami
etrafı, Karaağaç Bulvarı, Atatürk Bulvarı, Demokrasi Meydanı, Kudüs Caddesi,
Milli Egemenlik Caddesi, Gar ve Gar Meydanı, Güney ve Kuzey Terminaller, Orta
Garaj, Rüstemler Tesisleri, Yenikent Park, Ayçiçeği Bisiklet Vadisi ve Korucuk
Park’ta dezenfekte çalışmaları gerçekleştirdi. Büyükşehir Belediyesi’nden
yapılan açıklamada, “Dünya Sağlık Örgütü tarafından küresel salgın ilan edilen
Koronavirüsü salgını kapsamında şehrimiz genelinde dezenfekte çalışmalarımızı
aralıksız ve düzenli olarak devam ettireceğiz” denildi.

















