“Kurumlara bilgi verildi”
Ferizli’nin
büyük sorunu merkez ana cadde problemi çözülüyor. Modern bir şekilde yenilecek
merkez caddenin altyapı çalışmalarına hız verildi. Başkan Gündoğdu, üstyapı
öncesi, altyapının eksiksiz tamamlanması için SASKİ, AĞDAŞ, SEDAŞ ve Türk
Telekom kurumlarıyla yaptığı girişimler sonucu, ilgili kurumlar kendileri ile
ilgili altyapı çalışmalarını Fevzi Çakmak Caddesi üzerinde başlattı. Yoğun
şekilde devam eden çalışmalarla ilçe merkezi adeta şantiye sahasına döndü.
“Cadde estetik bir yüze kavuşacak”
Çalışmaları
yakından takip eden Ferizli Belediye Başkanı İsmail Gündoğdu, altyapı
çalışmalarının devamında caddenin, Ferizli’ye yakışır şekilde yol, kaldırım,
aydınlatma gibi çalışmalarla estetik bir yüze kavuşacağını ifade ederek şunları
kaydetti:
“Seçim döneminde öncelik verdiğim konulardan
biride, ana caddenin yenilenmesiydi. Bu problemin çözülmesi vatandaşlarımızın
da ortak talebiydi. Konuyu, Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Ekrem
Yüce ile görüştük. Destek verdi ve hemen proje çalışmalarına başladık. SASKİ
tarafından altyapı çalışmaları yoğun şekilde
devam ediyor. Türk Telekom tarafından fiber altyapısını, SEDAŞ, AGDAŞ kurumları
da kendileri ile ilgili eksiklerini tamamlıyor. Halkımıza birçok farklı noktada
farklı hizmetleri en iyi şekilde sunmak için gayret ediyoruz. Söz verdiğimiz gibi,
amacımız, sağlam altyapısıyla, hızlı internetiyle ve devamında sağlam ve
estetik bir üst yapısı ile yaşanılabilir bir Ferizli inşa etmek. Çalışmalarımız
esnasında çevremize bir takım rahatsızlıklar vermiş olabiliriz. Bu konuda
vatandaşlarımıza sonuna kadar hak veriyoruz ve anlayışlarından dolayı
teşekkürlerimizi sunuyoruz. Desteklerinden
dolayı Sakarya’mızın ağabeyi Ekrem Başkanımız başta olmak üzere altyapı
çalışmalarını titiz bir şekilde sürdüren kurumlarımıza Ferizli’miz adına
şükranlarımızı sunuyorum. İlçemize hayırlı olsun.”

















