Atasever, Ankara’ya gitti ve genel merkezde resmi başvurusunu yaparken çektirdiği fotoğraf karesi ile “Aday adaylığı başvurusunu yaptım. Vatana, millete ve Sakaryamıza hayırlı olsun” mesajı verdi.
2002’de yine aynı partiden 4 ncü sıra adayı olan Dr. Atasever, “Bu defa çok iddialıyım” dedi.
(Haber Hülya Sürücü)
SEÇİM
Yayınlanma: 18 Mart 2015 - 13:23
Dr. Atasever resmi başvurusunu yaptı
MHP’den milletvekili olabilmek için sahalara inen ve “Aday adayıyım, iddialıyım” diyerek yola çıkan Dr. Hüsamettin Atasever, genel merkeze resmi başvurusunu gerçekleştirdi.
SEÇİM
18 Mart 2015 - 13:23
İlginizi Çekebilir





















