Gecede birer konuşma yapan Dikbayır ve Özkoç birlik ve beraberlik vurgusu ön plandaydı daha sonra konuşmasını yapmak üzere gelen Belediye Başkan adayı Duman;
Biz öyle bir meclis yaptık ki her kesimden insan var bizim amacımız Erenleri Erenlerliler ile yöneteceğiz. Kimseyi ötekileştirmeyeceğiz bize oy veren vermeyen bizim için aynı fark yok toplantımıza katılan bizleri mutlu eden Erenlerliler’e sonsuz minnettarım Yüce Rabbim Bizlere Nasip eder göreve gelirsek adaletli yönetim ile İYİ belediyecilik örneğini göstereceğiz.
Bütün katılımcılara teşekkür Ediyorum. ERENLER İYİ OLACAK dedi.
Biz öyle bir meclis yaptık ki her kesimden insan var bizim amacımız Erenleri Erenlerliler ile yöneteceğiz. Kimseyi ötekileştirmeyeceğiz bize oy veren vermeyen bizim için aynı fark yok toplantımıza katılan bizleri mutlu eden Erenlerliler’e sonsuz minnettarım Yüce Rabbim Bizlere Nasip eder göreve gelirsek adaletli yönetim ile İYİ belediyecilik örneğini göstereceğiz.
Bütün katılımcılara teşekkür Ediyorum. ERENLER İYİ OLACAK dedi.





















