Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi, 19 Mart Perşembe günü AKM’de düzenleyeceği programla yeni içmesuyu projelerini tanıtacak. Konu ile ilgili olarak SASKİ’den yapılan açıklamada, saat 14.00’da başlayacak programa tüm basın mensupları davet edildi.
GÜNCEL
Yayınlanma: 18 Mart 2015 - 13:07
SASKİ 40 Milyon TL'lik Yatırım Tanıtacak
Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi, 19 Mart Perşembe günü AKM’de düzenleyeceği programla 40 Milyon TL’lik yeni içmesuyu yatırımlarını tanıtacak.
GÜNCEL
18 Mart 2015 - 13:07

















